عسل جوان

فروش عمده ی عسل های فله و بسته بندی

عسل جوان

فروش عمده ی عسل های فله و بسته بندی

  • ۰
  • ۰

عسل عناب و زرشک:

این گروه از انواع عسل ها خاص منطقه خراسان جنوبی می باشد که بواسطه شرایط اقلیمی خاص منطقه(بیرجند و قاینات) و پوشش گیاهی درختچه های زرشک و عناب از جایگاه ویژه ای نزد مردم منطقه برخوردار است و وجود ویتامین های سرشار این محصولات(عناب و زرشک) باعث شده است که اغلب کشاورزان در باغات و مزارع خود به پرورش زنبور عسل نیز مبادرت ورزند.

خواص درمانی عسل عناب و زرشک:
*تصفیه و تولید خون
*کاهش تب
*رفع خارش بدن
*مناسب برای بواسیر
*تقویت کننده قلب و کبد
*صفرابر
*پاکسازی مجاری ادراری (اورولوژی)
*دردهای دوران قاعدگی
*ناراحتی های زنانه(یائسگی)
*دفع کرم کدو در کودکان

عسل عناب و زرشک

عسل عناب و زرشک

بهترین زمان برداشت

عسل  زرشک و عسل عناب از شهد گلهای درختان زرشک و عناب خراسان جنوبی است در اردیبهشت و خرداد ماه بدست  می آید. انواع عسل تولید شده در خراسان جنوبی به دلیل خشکی هوا و شرایط اقلیمی این استان از غلظت بالایی برخوردار است.

در حالی که استاندارد طبیعی قند عسل 5 درصد می باشد میزان ساکاروز عسل های تولیدی استان کمتر از یک درصد است که بر کیفیت عسل استان خراسان جنوبی افزوده است.

عسل عناب و زرشک خاص منطقه خراسان جنوبی می باشد که بواسطه شرایط اقلیمی خاص منطقه و پوشش گیاهی مخصوص، درختچه های زرشک و عناب از جایگاه ویژه ای نزد مردم این منطقه زرخیز کشور برخوردار است و وجود ویتامین های سرشار این محصولات باعث شده است که اغلب کشاورزان این منطقه در باغات و مزارع خود به عنوان فعالیت مکمل به پرورش زنبور عسل نیز مبادرت ورزند.

توجه: برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا دهندگی عسل، از خالص و طبیعی بودن آن اطمینان حاصل کنید. عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن ندارد و افزودن مواد دیگر اعم از قندی و اسانس ها، رنگ ها و انواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.

*عسل جوان تهیه شده از مرغوب ترین زنبورستان های نمونه ایران توزیع کننده انواع عسل طبیعی برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز و بهبود هر چه بیشتر سطح کیفی در خدمت شماست.

  • ۹۶/۰۴/۲۶
  • عسل جوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی